.

.

søndag 10. mai 2009

Inne igjen.


Var stille i natt.fikk en ørret på ca 2.5kg på morgen kvisten som fikk friheten tilbake.det var det hele.

fredag 8. mai 2009

Østersjøen







Ble en heller dårlig fiske messig tur til østersjøen i år.



De 3 første daga hadde vi fint vær og bra vind forhold,men klarte ikke lokalisere Laksen.



Fant etterhvert ut att det sto en del laks ett godt stykke Østover,men da vi fant ut dette ble det så JÆ.... mye vind att små båta våres ikke egnet seg utpå vannet.Så null laks i båten våres,kun noen torsk og horngjell.Ble heller ikke laks hos Atle og Inge.Stener og Kjell fikk ett par sjø ørreter og hadde kontakt med laks.Jonny og Anders gikk det også tregt for,men de banker ut i litt værre vær enn andre og er fortsatt på Tärnö.De mista to laks i går og sist jeg prata med de i dag hadde de fått 3stk.Største på ca 9kg og den var i ett dobbelhugg.Fikk "bare" den ene,men rått alikevell:-)
Bilde 1.Utsikten fra dassen på Tärnö.
Bilde 2. Hansen Vækjar utstyr
Bilde 3.Sol nedgang mot Karlshamn.


Nå blir det vel noen turer på Mjøsa fremover,men venter antageligvis til uti neste uke.






søndag 3. mai 2009

Ny dag og mye muligheter.


Blitt lite oppdateringer,men har ikke vært noe og rapportere.i går var det strålende vær,men bare to av båta var i kontakt med fisk.ingen fikk noe,men vi hørte om noen på vhfn.i dag blir det fisk:)ser ut til og bli knall vær i dag også:)

lørdag 2. mai 2009

Ny dag og mye muligheter:)


Prøver igjen.strålende vær og lite vind foreløpig i dag,ble ikke noe annet enn ett par torsker på oss i går.Kjell fikk en 5kilos ørret og mista en laks.

fredag 1. mai 2009

Er i gang.


Har vært utpå ei lita stund nå.litt vind,men vi prøver og det virker greit.bare og vente på laksen nå:)