Team Bakka Viberg
.
lørdag 19. februar 2011
Fin dag på isen:)
Blitt 19 skrubb abborer på oss i dag.bare to meg,men fint og være ute i dag:)
Abbor på isen:)
Soloppgang på sterud:)
onsdag 9. februar 2011
Dagens ifra ut i naturen:)
tirsdag 8. februar 2011
Det er da fint på tur:)
søndag 6. februar 2011
Vhf og radarskjerm på plass
lørdag 5. februar 2011
Satser på lotton:)
Satser på lotton i dag,så derfor har jeg på forhånd innvestert i ny sofa:)
Rene påskeværet:)
Gått gubberudrunden og haugrunden nå.nydelig vær og fint føre:)
torsdag 27. januar 2011
14km på ski etter jobb:)
mandag 17. januar 2011
Liten skitur etter jobb.
Fine løyper og fin solnedgang over åsen:)
søndag 16. januar 2011
Båt'tur':)
Ute på vinter opplagsplassen i dag og skrur litt.Flere gærninger samlet hær,så da blir det en del sosialt å:)
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)