.

.

lørdag 9. november 2013

Båten på land

nå er båten tatt opp og skal pakkes inn for vintern. Ble med en på 2.2kg inn igjen og den ligger nå i ovnen og godgjør seg til middag:-D
Published with Blogger-droid v2.0.3

Er på Mjøsa en morgenstur før båten skal opp igjen for vintern. Fått en feit og fin en på 2.2kg.😊

fredag 1. november 2013

Fast stand! Vært på fjellet i dag og jakta rype. Kjempe fin dag og mange situasjoner med fugl. Mira har vært RÅ! Skikkelig Morro og se på slik bikkje arbeid. Fugeln var litt lett på vinga, men hadde noen skuddsjangser. Skyttern bør skamme seg, noe han å gjør.... Fikk vingla ned to ryper, men fant dessverre kun igjen en. Bra Mira fikk bonus ut ifra en stand iallefall😊

Fast stand! Vært på fjellet i dag og jakta rype. Kjempe fin dag og mange situasjoner med fugl. Mira har vært RÅ! Skikkelig Morro og se på slik bikkje arbeid. Fugeln var litt lett på vinga, men hadde noen skuddsjangser. Skyttern bør skamme seg, noe han å gjør.... Fikk vingla ned to ryper, men fant dessverre kun igjen en. Bra Mira fikk bonus ut ifra en stand iallefall😊

søndag 20. oktober 2013

Jakta litt både i går og i dag. Kaldt i skogen, men veldig fint. Orrfuglen har hatt "konsert" begge dager og bikkja har jakta bra. Trivlige dager i skogen, selv om det ikke har vært noe skuddsjangser.

onsdag 16. oktober 2013

Jakt tur i efta. Ute og gått litt. Bikkja jakter som bare det, men det virker ikke som om det er fugl. Hatt en stand, men fikk ikke fugeln på vinga..

søndag 13. oktober 2013

Trolling festival og treff for NTF i helga. Utrolig dårlig fiske om dagen og få båter klarte å få lovlig fisk. Jeg var heldig og fikk en tellende på 2,2kg og det holdt til 3plass totalt på Trolling festivalen og størst fisk på NTF treffen😊 Artig😊