.

.

onsdag 15. september 2010

Snøggtur på jakt i efta.

Tok en kjapp jaktur igjen i efta for og se etter kniven min som jeg mista på Lørdag.
Sykla ett stykke opp i terrenget da bikkja tar opp en STOR Tiur som flyg midt i veien ett stykke.Ble dårlig skudd sjangs for en på sykkel med tom børse på tvers over ryggen.
Parkerte sykkel og begynte og gå.Knall stand etter kort tid og ei røy letter.Feier på ett skudd på litt drøyt hold og trudde jeg fikk den,men.........Hadde ett par skikkelig stander til,men ikke mulighet for skudd.Artig og se att bikkja jobber og funke godt:-)
Fant merkelignok igjen kniven som jeg mista også.Gikk rett på den der jeg mistenkte att den ble liggende igjen.Flaks!:-) Avreise Trysil for mere jakt i morgen,men desverre driv bikkja og får løpetid.Så spørs hvordan det blir med flere han hunder tilstedet,får evt bare trekke unna og jakte for meg selv...:-P

Ingen kommentarer: