.

.

tirsdag 5. juli 2011

Trøbbel med blogging ifra telefon...

Er det flere enn meg som har trøbbel med og få blogget rett ifra telefonen?
Har ikke fått blogget ifra telefonen sony ericsson w995 på ca ei uke.Bytta da opperatør til tele2 og tenkte att det sikkert var noe problemer ifra dem.De påstår att det ikke er ifra dem,men att problemet skyldes noe annet.Telefonen prøver tydeligvis og sende,men får bare beskjed etter ei stund om att:kan ikke opprette bloggpost.
Flere som har trøbbel med dette?

4 kommentarer:

Øyvind Granskogen sa...

Jeg har ikke fått blogget på snart en mnd. Får mail tilbake om at den ikke ble levert. Men har ikke fått undersøkt hva det er enda.

Tomas "Blydonker`n" sa...

Endre innstillinger!
Gå å let opp "legg til ny enhet" i innstillinger

TeamBakka.Viberg sa...

Okey.Da er det mulig det er trøbbel da..har du tele2 Øyvind?

Trur ikke det er det som er problemet Tomas,for meldinga kommer liksom aldri "helt ut" av telefonen.Virker som om det stopper på vei inn på nett eller noe..hmm

Øyvind Granskogen sa...

Jepp. jeg har tele2. Men fikk det til nå. Var nullstilt adressen til bloggen der jeg sender ifra mobilen. Så måtte legge inn igjen adressen som var borte. Funket når jeg gjorde det.